Customer Relationship Management (CRM)

Titel Customer Relationship Management (CRM)
Prijs € 1.795,00
Categorie Management en hrm / Kwaliteit en projectmanagement
Share

Aanbieder

Customer Relationship Management (CRM)



Veel bedrijven zijn actief bezig met het optimaliseren van de relatie met hun klanten. Het behouden van bestaande klanten en het snel kunnen inspelen op (steeds veranderende) klanteisen zijn in veel organisaties van overlevingsbelang. CRM-software maakt het mogelijk om klantencontacten en de bijbehorende data centraal op te slaan en te herleiden naar de juiste klant en contactpersoon. Voor veel bedrijven is het implementeren van een CRM-pakket onderdeel van het verbetertraject waar zij voor staan na het implementeren van ERP. Daar waar ERP vooral voordelen oplevert voor de interne organisatie (de back-office), levert CRM vooral extern voordelen in de relatie tussen klant en organisatie (de front-office). Succesvolle front-office automatisering vraagt evenwel om een antwoord op tal van (nieuwe) vragen. U moet hierbij denken aan de organisatie en processen binnen marketing, sales en service, de afstemming met de back-office en het vraagstuk van de kosten en opbrengsten. Hoe dit alles in samenspel met (of zonder) het internet moet gebeuren wordt uitgebreid behandeld in deze cursus. Inhoud *** LES I CRM in een digital business perspectief *** LES II De marketing, sales en service cyclus *** LES III Benefit Management *** LES IV Back office integratie *** LES V CRM en het internet *** LES VI Business Intelligence (BI) *** LES VII Implementatie van een CRM-oplossing *** LES VIII Praktijkvoorbeelden


Logo_Managementboek.png

Jooble Logo.gif

ICT Cursus Opleiding.png

Banner Special Deals Cobus.jpg

1 Ipd Opleidingen.gif

ICT Cursus Opleiding.png

Sollicitatiedokter 150x150.png

1 Ipd Opleidingen.gif