Customer Contact Centers (CCC)

Titel Customer Contact Centers (CCC)
Prijs € 1.795,00
Categorie Marketing communicatie en sales / Sales en verkoop
Share

Aanbieder

Customer Contact Centers (CCC)



Communicatie met klanten is voor bedrijven steeds belangrijker geworden. Het aantal klantcontacten via andere communicatiekanalen dan de telefoon is dan ook fors toegenomen, waardoor de informatiestromen van en naar klanten diverser, complexer en omvangrijker zijn geworden. Werd het customer contact center in het verleden nog als cost center gezien, nu wordt het ook als profit center gezien. Klanten stellen hogere eisen en kijken kritischer naar de toegevoegde waarde die uw organisatie hen biedt. Ook úw customer contact center, waarin het succesvol managen van alle klantcontacten via verschillende kanalen centraal staat, zal zich de komende jaren verder moeten optimaliseren en verbeteren om aan deze kritischer eisen te voldoen. Het opzetten en professionaliseren van een dergelijk contact center is evenwel complexer dan het vaak lijkt. Vandaar dat wij voor u deze uiterst informatieve en praktische cursus hebben ontwikkeld, waarmee u succesvol een klantgedreven contactstrategie kunt ontwikkelen. Daarnaast kunt u m.b.v. deze cursus uw CCC verder optimaliseren en verbeteren zodat u tegen zo laag mogelijke kosten de gewenste service aan uw klanten biedt. Inhoud *** LES I De evolutie van klantenservice *** LES II Customer Contact Center (CCC) *** LES III Strategische invalshoeken LES *** IV Organisatie-inrichting en people management *** LES V Performance en besturing *** LES VI Workforcemanagement *** LES VII Kennismanagement *** LES VIII Kwalilteitsmanagement *** LES IX Optimalisatie van het CCC *** LES X (Out)sourcing


Logo_Managementboek.png

Jooble Logo.gif

ICT Cursus Opleiding.png

Banner Special Deals Cobus.jpg

1 Ipd Opleidingen.gif

ICT Cursus Opleiding.png

Sollicitatiedokter 150x150.png

1 Ipd Opleidingen.gif